![pedis-logo](/sites/default/files/styles/large/public/images/2024-03/logo-pedis-el.png?itok=of4rr8XV)
Κατεύθυνσης
Κατεύθυνσης
ΜΑΝΩΛΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Το μάθημα εισάγει τους φοιτητές στο διεπιστημονικό πεδίο της σύνδεσης της επιχειρηματικότητας και καινοτομίας με την ανάπτυξη. Το μάθημα εστιάζει στις θεωρητικές προσεγγίσεις της επιχειρηματικότητας και στη σχέση επιχειρηματικότητας και ανάπτυξης. Φέρνει τους φοιτητές σε επαφή με τη σχετική βιβλιογραφία, εστιάζοντας στην ανάπτυξη θεωρητικής επάρκειας και αναλυτικής ικανότητας στα ζητήματα της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Οι επιμέρους θεματικές που καλύπτει αφορούν την έννοια και τις μορφές της επιχειρηματικότητας, την έννοια και τα είδη της καινοτομίας, τη σπουδαιότητα των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, τη διεθνή επιχειρηματικότητα, τεχνολογική αλλαγή και καινοτομία, το περιβάλλον της επιχειρηματικότητας, επιδράσεις της επιχειρηματικότητας στην κοινωνία, Επιχειρηματικότητα, παραγωγική διαδικασία και ανάπτυξη, Επιχειρηματική δραστηριότητα και θεωρίες οικονομικής μεγέθυνσης.
Μέχρι το τέλος του μαθήματος, αναμένεται ότι οι φοιτητές θα:
- είναι σε θέση να κατανοήσουν τους παράγοντες διαμόρφωσης της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας
- έχουν αποκτήσει αναλυτικά εργαλεία ερμηνείας της επιχειρηματικότητας και καινοτομίας
- έχουν αποκτήσει γνώσεις για τις δημόσιες και ευρωπαϊκές πολιτικές στήριξης της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας
- έχουν αποκτήσει γνώσεις και δεξιότητες που θεωρούνται σημαντικές στη σύγχρονη αγορά εργασίας
Το μάθημα αποσκοπεί στο να αποκτήσει ο πτυχιούχος γενικές ικανότητες όπως:
Το μάθημα εισάγει τους φοιτητές στο διεπιστημονικό πεδίο της σύνδεσης της επιχειρηματικότητας και καινοτομίας με την ανάπτυξη. Το μάθημα εστιάζει στις θεωρητικές προσεγγίσεις της επιχειρηματικότητας και στη σχέση επιχειρηματικότητας και ανάπτυξης. Φέρνει τους φοιτητές σε επαφή με τη σχετική βιβλιογραφία, εστιάζοντας στην ανάπτυξη θεωρητικής επάρκειας και αναλυτικής ικανότητας στα ζητήματα της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Οι επιμέρους θεματικές που καλύπτει αφορούν την έννοια και τις μορφές της επιχειρηματικότητας, την έννοια και τα είδη της καινοτομίας, τη σπουδαιότητα των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, τη διεθνή επιχειρηματικότητα, τεχνολογική αλλαγή και καινοτομία, το περιβάλλον της επιχειρηματικότητας, επιδράσεις της επιχειρηματικότητας στην κοινωνία, Επιχειρηματικότητα, παραγωγική διαδικασία και ανάπτυξη, Επιχειρηματική δραστηριότητα και θεωρίες οικονομικής μεγέθυνσης.
Το μάθημα αναπτύσσεται σε 13 ενότητες.
Τίτλος ενότητας |
Βιβλιογραφία |
Σύνδεσμος παρουσίασης |
|
Διαφάνειες Μαθήματος
|
Eclass μαθήματος |
|
Κορρές, Γ. (2015), σσ. 17-20 David Deakins και Mark Freel (2017), σσ. 38-51, 80-85, 238-245 Storey David κ.α., (2011), σσ.58-80, 147-179 |
Eclass μαθήματος |
|
Κορρές, Γ. (2015), σσ. 17-20 Storey David κ.α., (2011),σσ.211-265, 332-483 David Deakins και Mark Freel (2017),σσ. 422-441, |
Eclass μαθήματος |
|
David Deakins και Mark Freel (2017), σσ. 80-115 Storey David κ.α., (2011), σσ.40-57, 113-146 Κορρές, Γ. (2015), σσ 20-21
|
Eclass μαθήματος |
|
Κορρές, Γ. (2015), σσ 41-53 David Deakins και Mark Freel (2017),σσ. 116-159 |
Eclass μαθήματος |
|
Κορρές, Γ. (2015), σσ. 59-70
|
Eclass μαθήματος |
|
Κορρές, Γ. (2015), σσ. 75-85 |
Eclass μαθήματος |
|
Κορρές, Γ. (2015), σσ. 91-99 Storey David κ.α., (2011), σσ. 534-657 |
Eclass μαθήματος |
|
Κορρές, Γ. (2015), σσ. 104-119
|
Eclass μαθήματος |
|
Κορρές, Γ. (2015), σσ124-131 |
Eclass μαθήματος |
|
Κορρές, Γ. (2015), σσ 136-150 |
Eclass μαθήματος |
|
Διαφάνειες Μαθήματος |
Eclass μαθήματος |
|
Διαφάνειες Μαθήματος |
Eclass μαθήματος |
Πρόσωπο με πρόσωπο
ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ στη διδασκαλία και στην επικοινωνία με τους φοιτητές, Χρήση e-class, Emails, Powerpoint Presentations
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις |
Διαλέξεις 13 Εβδ. x 3 ώρες = 39 ώρες (1,6 ECTS) |
Εκπόνηση ατομικής έκθεσης με παρουσίαση ή ενδιάμεση πρόοδος |
3 Εβδ. x 3 ώρες x 1,5 = 13,5 ώρες + 3 ώρες = 16,5 ώρες (0,7 ECTS) |
Προφορική Παρουσίαση |
1 ώρα επαφής + 3 ώρες προετοιμασίας (0,1 ECTS) |
Τελικές Εξετάσεις |
13 Εβδ x 3 ώρες x 1,5 = 58,5 ώρες (2,3 ECTS) |
Σύνολο |
117 (5 ECTS) |
Οι φοιτητές αξιολογούνται στην ελληνική γλώσσα μέσα από ενδιάμεση πρόοδο, ατομικές εκθέσεις, προφορικές παρουσιάσεις και μια τελική εξέταση. Οι εξετάσεις περιλαμβάνουν επιλογή από ερωτήσεις ανάπτυξης και συνδυαστικές ερωτήσεις.
Οι ατομικές εκθέσεις παρουσιάζονται υποχρεωτικά στο μάθημα.
Οι εργασίες/προφορικές παρουσιάσεις βαθμολογούνται βάσει των ακολούθων κριτηρίων: Γενική παρουσίαση (10%), Πληρότητα (30%), Επιχειρήματα (30%), Συμπεράσματα (10%), Βιβλιογραφία (10%) και Παρουσίαση (10%).
Τα κριτήρια και ο τρόπος αξιολόγησης είναι προσβάσιμα στο eclass του μαθήματος.
Storey David, Greene Francis, Χασσίδ Ιωσήφ, Φαφαλιού Ειρ. (2011), Επιχειρηματικότητα για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Κριτική, Αθήνα
Γεώργιος Κορρές (2015), Επιχειρηματικότητα και Ανάπτυξη, Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα, Κάλλιπος, Αθήνα